شهزادشهزاد، تا این لحظه: 10 سال و 5 روز سن داره

شهزاد زیبای من

عاشششششقتم*:

🥳 تولدت شادباش ماه زیبای مامان

1398/2/13 19:56
نویسنده : مامانی
467 بازدید
اشتراک گذاری

تولد 5 سالگیت شادباش گل مامان...
به سفارش خودت یک باغ ویلا با استخرو سونا گرفتیم واسه ماهی کوچولوی خودم...
آخه عاشششق آب هستی گل رزم.
هفته ای یک بارم مامان رو مجبور می کنی ببرمت استخر‍♀️.
فقط ببخشید نازنینم مهمون زیاد داشتیم، همه ی خاله ها و دایی و مامان گل و ... همه وهمه ، این بود که من اصلا فرصت نکردم عکسای قشنگ بیشتری ازت بگیرم. عکسهایی که بقیه گرفتن هم فرصت نکردم بگیرم ازشون. هر وقت گرفتمشون حتما می ذارمشون.
خیلی دوست دارم گل قشنگم...
مراقب خودت باش...
پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
13 اردیبهشت 98 22:28
تولدش مبارک باشه 😅😘😍🎂🌷
مامانی
پاسخ
ممنون مهربونم🙂
Maman fatemehMaman fatemeh
13 اردیبهشت 98 23:10
هزار ساله بشه

13 اردیبهشت 98 23:57
 تولدت مبارک گلم🌸
ایشالا 12885792489 سال زیر سایه مامان و بابای مهربونت خوشحال و خندون باشی🎁🎂🎈🎆🎊🎉🎇
مامانی
پاسخ
مرسی گلم😘
یعنی من اینقدر عمر می کنم؟!!!😅
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
14 اردیبهشت 98 0:43
فوووووووت .....
فووووووووت ....
فوووووووت .....
فووووووووت ...
فوووووووت ....
بیا شعما رو فوت کن !!!
تولدت مبارک شهزاد عزیز !!!
مامانی
پاسخ
مرسی نازنین🌻
امیدوارم حسین کوچولوی ناز هم همیشه سالم باشه و تولد 100 سالگیش زیر سایه ی مامانی و بابایی🌹
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
14 اردیبهشت 98 1:31
تولدت مبارک دخترزیبای نازنین❤❤
مامانی
پاسخ
سپاس 😍 نازنین زیبای مو قشنگ😍 می خوام یه روز موهای شهزاد منم مث موها تو قشنگ و بلند باشه😘
مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
14 اردیبهشت 98 9:39
شهزاد خانم، تولد 5 سالگیت مبارک، نی نی وبلاگ به تو افتخار میکنه ❤️
مامانی
پاسخ
❤️متشکرم نی نی وبلاگ مهربون که این فرصت رو واسه ثبت این خاطرات زیبا فراهم کردی... ما هم به تو افتخار می کنیم❤️
دخــــــتــرخــــالــــہدخــــــتــرخــــالــــہ
14 اردیبهشت 98 19:21
انشاالله زنده باشه 😘لطفا به ما هم سر بزنید🙂
مامانی
پاسخ
مرسی عزیز🦋
حتما
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
14 اردیبهشت 98 21:25
ای جانم انشاالله😍😘